יום שלישי, 12 באפריל 2011

חמישה צעצועי מין הטובים ביותר

אם אתם חובבי חדשים, מציגה את צעצועי המין יכולה להיות נוחה כמו הפגישה הוריה בפעם הראשונה. מה אתה צריך לקבל? איך אתה אמור להציג אותם? איך להעלות את הנושא? הנה רשימה של צעצועי מין העליונה הפופולריים ביותר עבור אוהבי חדשה פשוטה מספיק כדי לספק הנאה, לא מתבלט מספיק כדי לא להפחיד אותה.

יחסי מין לפחות אינטנסיבי צעצוע המבוא הוא לא ממש צעצוע בכלל, אבל דרך מצוינת להתקרב אף הנושא פחות. קרם עיסוי שמנים אישי, יחד עם אורות, נרות נמוכים, שיר רומנטי על נגן התקליטורים יכול לפתוח את הדלת עבור משחק הרפתקני יותר מאוחר. רבים מהם הם מונעים ארומתרפיה, וכמו שכולם יודעים, הריח הוא החזק וחושני ביותר של החושים. תוספת של פרומונים הנוזל יכול להעצים תחושות ארוטיות עבור שניכם.

אם הכל ילך כשורה, השלב הבא הוא למעלה זוגות סקס לשחק משחקי לוח. אלה בדרך כלל כוללים משחקי קלפים הדומות הישן "לסובב את הבקבוק" תחבולה בשימוש לך בתור נער, אבל כמה הם מורכבים יותר, המכילים פריטים כגון אזיקי פרווה וציוד עבדים האור. אם זה עדיין קצת יותר מדי, אתה יכול לקבל משהו פשוט כמו הקוביות סקסית אשר יש הצעות תנוחות מיניות, במקום מספרים וכו 'עליהם.

הבא למעלה הוא מגוון של דילדואים ועל ויברטורים. היא אולי הרבה ניסיון עם ויברטורים, אבל לא חווה את העונג אתה משתמש באחד איתה. שמור על ויברטורים המבוא דילדואים פשוטה, אם אתה מושך אחד מתוך שדומה קיפוד ים ככל הנראה תהיה לך אותה רצה לאוטובוס הבא. תתרחק אטמי קת רתמות לעת עתה, אבל חרוזים אנאלי יכול להיות בסדר.

אם הגעתם עד לשלב הראשון והם מוכנים לעבור צעצועי מין הרפתקני יותר, ייתכן שתרצה לנסות כמה עבדים. נא לקרוא על זה קודם, כפי שהוא קל בטעות לפגוע זה בזה, אם אתה לא מתמצא עם ציוד או שימוש במילים בטיחות. המגבלות פשוט עשוי להיות מספיק, אבל אולי כדאי לך לנסות מלחציים הפטמה, spanking, או פשוט לקבל ערכת פנטזיה של טירון, הכוללת קצת מכל דבר עבור חובבי עבדים נביטה.

ולבסוף, ייתכן מאוד פשוט להגיע למקום שבו שניכם רוצים להגיע קינקי באמת. בשביל זה, אתה יכול לרכוש זין פלסטיק שערורייתי אגרופים זיוף ענק. או אולי יעניין אותך ב דילדואים פעמיים בראשות להכנסה לתוך הנרתיק אותה ואת פי הטבעת. אתה יכול אפילו לקבל את אלה שאף אחד להוסיף בסוף אל פי הטבעת שלו ושל אחרים לתוך הנרתיק שלה. מתקדם אוספים BDSM כוללות אזיקים, מסכות, ואת הציוד ההשעיה.

יש לזכור כי יש צורך לקחת טיפול נאות של כל צעצועי מין, כדי לוודא שהם לנקות מיד אחרי השימוש כל הזמן במקום שבו הם לא יהיו מזוהמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה