יום רביעי, 20 באפריל 2011

מה בנות צריכות לדעת

בנות מאמין, או מוטב לומר, רואים הרבה דברים על פוריות, כי הוא פשוט לא נכון. הם לא יותר מאשר מיתוסים בלבד. להלן כמה עובדות שבנות צריכים לדעת כדי להיות חיי מין טובים יותר מוגן.

לאחר יחסי מין לא מוגנים על תקופת וסת
זוהי אחת התפיסות הנפוצות ביותר אצל בנות, כי הם לא אכנס להריון אם יש להם יחסי מין לא מוגנים בתקופת הווסת או במהלך החלק הראשון או האחרון של המחזור החודשי שלהן. זה לא נכון לגמרי, כי אתה יכול להבטיח שום דבר. אתה לא יכול להיכנס להריון, אבל באותו זמן, לפעמים, אתה עשוי להיות סביר יותר להיכנס להריון בתקופה זו. מה יותר, לפעמים את ההסתברות להיכנס להריון יכול להיות הרבה יותר גבוה מאשר זה יכול להיות בכל זמן אחר של החודש. אחרונה, אך לא פחות, בתור ילדה אתה חייב לדעת, לאחר קיום יחסי מין לא מוגנים, מתאי הזרע יכול לחיות עד חמישה ימים בגוף שלך.

השותף שולף לפני שפיכה
זהו עוד אחד של התפיסה הלא נכונה הגדול ביותר כי יש בנות שהן לא אכנס להריון אם בן הזוג שלהם מוציא לפני שהוא פולט. שוב, אין כל ערובה ככזה. אתה יכול בהחלט להיכנס להריון גם אם בן הזוג שלך מוציא לפני השפיכה. הסיבה היא לפני שהוא פולט, כמות קטנה של נוזל סיכה הוא שוחרר כבר המכיל זרע. למעשה, מבחינה רפואית, לא משנה אם בן הזוג שלך מוציא לפני השפיכה או לא, כל חדירה של הנרתיק שלך על ידי הפין יכול לגרום לך בהריון.

שימוש וגינאלי שטיפות לאחר סקס
יש בנות תופסים כי אם הם ישתמשו שטיפות בנרתיק או לקחת אמבטיה או מקלחת לאחר קיום יחסי מין, הם יוכלו למנוע הריון. ובכן, זה גם מיתוס מופרך. העובדה היא שלא משנה אם אתה לוקח אמבטיה או להשתמש שטיפות בנרתיק לאחר קיום יחסי המין, הזרע כבר נסעה לכיוון הביצית. לכן, אם אתה חושב שזה עובד, תן לי לספר לך בכנות לקחת אמבטיה או באמצעות שטיפות בנרתיק יש מה לעשות עם במניעת הריון. מה יותר, douching הנרתיק הוא כמעט אף פעם לא רעיון טוב. זה לא הרגל בריא.

קיום יחסי מין בפעם הראשונה
שוב, את התפיסה, כי לא תוכל להיכנס להריון אם עושים אהבה בפעם הראשונה הוא גם פשוט לא נכון. למעשה, האמת היא כי הנערות הצעירות אמורות להיות פוריים יותר מאשר נשים מבוגרות. אם יש לך נכתבו בתקופה שלך, אתה יכול בהחלט להיכנס להריון גם אם מקיימים יחסי מין בפעם הראשונה. לכן, לא להאמין החבר שלך אם הוא מדבר מתוק לך באומרו כי לא תוכל להיכנס להריון כמו שהוא רוצה לקיים יחסי מין רק פעם אחת, לא שוב. אם אתה מסכים, להתעקש על קיום יחסי מין מוגנים.

בדרך זו, אנו רואים את מרבית התפיסות הפופולריות של הנערות הצעירות הן תפיסות טהור ואין לו מה לעשות עם המציאות סרט סקס ישראלי. בתור ילדה נבונה, עליך לזכור את הדברים האלה אם אתה רוצה ליהנות מחיי המין טוב יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה